Reklamacja
Podczas zakupów w Shapeit stosujemy się do duńskiej ustawy konsumenckiej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami zawsze masz 2 lata rękojmi na swoje zakupy.
• Gdy zauważysz wadę lub usterkę produktu, powinieneś zgłosić reklamację w rozsądnym terminie. Przez rozsądny termin rozumie się, że powinno to nastąpić w ciągu 2 miesięcy od momentu wykrycia wady.
• Po wykryciu wady, uszkodzenia lub innego problemu z produktem, prosimy o wypełnienie tego formularza tutaj
• Jeśli zaakceptujemy zwrot, otrzymasz bon upominkowy na zakup tego samego lub podobnego produktu
• Po otrzymaniu Twojego produktu zostanie on oceniony przez profesjonalistów, którzy określą, czy mamy do czynienia z wadą produkcyjną. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona i nie będzie to tylko zwykłe zużycie lub ślady użytkowania, naprawimy uszkodzenie lub wadę u krawca. Jeżeli nie będziemy mogli tego zaoferować, zaproponujemy Ci nowy produkt.
Co to jest zużycie:
Zwróć uwagę, że zużycie objawia się wyraźnymi śladami użytkowania produktu. Na przykład, gdy guma w materiale stała się rozciągnięta, włókna są rozciągnięte na narażonych miejscach (np. w kroku, gdzie materiał się rozchodzi) lub produkt jest bardzo sprany, stracił kolor lub ma zmechacenia wynikające z prania lub użycia płynu do płukania tkanin. Ponadto szwy, które wyraźnie zostały rozerwane, a nie tylko oddzielone przez błąd, nie podlegają reklamacji.
Może się również zdarzyć, że rozmiar nie był w 100% odpowiedni albo produkt był narażony na większe obciążenie fizyczne niż można by tego oczekiwać jako konsument.