Reklamacja

REKLAMACJA

Kiedy robisz zakupy na Shapeit.dk, przestrzegamy duńskiego prawa konsumenckiego. Zgodnie z ustawodawstwem masz prawo do 2-letniej reklamacji na swoje zakupy. Ważne jest, aby nie mylić gwarancji z prawem do reklamacji, ponieważ nie oferujemy gwarancji na żadne produkty. Jeśli reklamujesz towar w ciągu 6 miesięcy od zakupu, to na nas, jako firmie, spoczywa ciężar udowodnienia, czy mamy do czynienia z wadą produkcyjną. W ciągu ostatnich 6-24 miesięcy to Ty, jako konsument, masz ciężar dowodu, dlatego musisz upewnić się, że nie jest to spowodowane niewłaściwym użytkowaniem itp. Twojego produktu.

• Kiedy zauważysz wadę lub brak towaru, powinieneś zgłosić reklamację w rozsądnym czasie. Przez rozsądny czas rozumiemy, że powinno to nastąpić w ciągu 2 miesięcy od momentu zauważenia wady. Oznacza to również, że musimy otrzymać towar w ciągu tych 2 miesięcy.

• Po odkryciu wady, uszkodzenia lub podobnych problemów z produktem, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Prosimy o przesłanie e-maila na adres info@shapeit.dk, w którym podasz swój numer zamówienia oraz załączysz wyraźne zdjęcia uszkodzenia lub wady.

• Kiedy ocenimy przesłane zdjęcia, poprosimy Cię o odesłanie towaru do nas, gdzie dokonamy dalszej oceny wady/uszkodzenia. Oczywiście, wyślemy Ci etykietę zwrotną, którą możesz wykorzystać przy wysyłce towaru z powrotem do nas. (Zwracamy uwagę, że mile widziane jest, abyś wyprał towar przed jego odesłaniem, jeśli był on używany)

• Gdy otrzymamy Twój towar, zostanie on oceniony przez profesjonalnych fachowców, którzy mogą ustalić, czy mamy do czynienia z wadą produkcyjną. Jeśli Twoja reklamacja jest uzasadniona, a nie mamy do czynienia z ogólnym zużyciem i śladami użytkowania, naprawimy uszkodzenie lub wadę u krawca. W przypadku, gdy nie możemy tego zaoferować, zaproponujemy Ci nowy towar.

• ZAUWAŻ: Jeśli nie możemy zaoferować Ci tego samego lub podobnego towaru, kwota zakupu może zostać zwrócona. Zwróć uwagę, że potrącimy koszty przesyłki przy użyciu naszej etykiety zwrotnej.

Czym jest zużycie:

Pamiętaj, że zużycie objawia się widocznymi śladami użytkowania na produkcie. Na przykład, gdy elastyka w materiale stała się osłabiona, włókna są rozciągnięte w newralgicznych miejscach (np. w kroku, gdzie materiał się rozciąga) lub produkt jest mocno wypłukany, stracił kolor, jest zmechacony lub podobny w wyniku prania lub użycia zmiękczacza. Ponadto szwy, które wyraźnie się rozeszły, a nie tylko rozszarpały w niewłaściwy sposób, również nie są podstawą reklamacji.

Mogło się zdarzyć również, że rozmiar nie był w 100% poprawny lub towar był narażony na większe obciążenie fizyczne, niż można by oczekiwać z Twojej strony jako konsumenta.