Reklamacja

Kiedy robisz zakupy w Shapeit, przestrzegamy duńskiego prawa konsumenckiego. Zgodnie z przepisami masz zawsze 2-letnie prawo do reklamacji na swoje zakupy.

• Gdy zauważysz wadę lub brak w swoim towarze, musisz w rozsądnym czasie złożyć reklamację. Przez rozsądny czas rozumie się, że musi to nastąpić w ciągu 2 miesięcy od momentu wykrycia wady.

• Po odkryciu wady, uszkodzenia lub podobnego problemu z produktem prosimy o wypełnienie formularza tutaj

• Jeśli zaakceptujemy zwrot, otrzymasz kartę podarunkową na zakup tego samego lub podobnego produktu

• Gdy otrzymamy Twój towar, zostanie on oceniony przez profesjonalnych specjalistów, którzy mogą stwierdzić, czy jest to wada produkcyjna. W przypadku, gdy Twoja reklamacja jest uzasadniona, a nie jest to tylko normalne zużycie i ślady użytkowania, naprawimy uszkodzenie lub wadę u krawca. Jeśli nie będziemy mogli tego zaoferować, zaproponujemy Ci nowy towar.

Co to jest zużycie:

Zwróć uwagę, że zużycie objawia się tym, że ślady użytkowania na produkcie są wyraźne. Na przykład, że elastyczność materiału została osłabiona, włókna są naciągnięte w narażonych miejscach (na przykład w kroku, gdzie materiał jest naciągany), produkt jest bardzo sprany i stracił kolor, stał się zmechacony lub podobnie z powodu prania lub płynu do płukania. Dodatkowo, szwy, które zostały wyraźnie naciągnięte, a nie tylko niewłaściwie rozprute, również nie podlegają reklamacji.

Może się także zdarzyć, że rozmiar nie był w 100% dokładny lub że produkt został narażony na większy fizyczny nacisk, niż jako konsument możesz się spodziewać, że wytrzyma.